miércoles, 17 de mayo de 2017

Dimecres 17 de maig 2017

A la classe d'avui, el que primer hem fet ha sigut fer l'activitat de "Eduloc" que va explicar la classe d'abans. La meua ruta es sobre Barcelona, on he localitzat els llocs més importants com ara la Sagrada familia, el paque Guell, el camp nou, el arc del Trionf, la casa Milà i la casa Batlló.El professor ha demanat que ixqueren alguns voluntaris per presentar la seua ruta, han ixit tres persones i han presentat la ciutat de Barcelona, Zaragossa i Calp.

Després, professor ha mostrat amb el projector alguns audios dels mapes amb el codis QR que acabarem l'altre dia. Per últim, hem fet un questionari que ha pujat sobre com vejam les ferramentes tecnològiques i per acabar una reflexió final soobre com hem avançat al llarg de la vida front a les noves tecnologies:

"Les ferramentes tecnològiques han tingut un paper molt important al llarg del meu procès educatiu. En primaria no tenia cap contacte amb la tecnològia i no sabia molt bè el que era internet. Una vegada en secundaria, quant vaig agafar l'assignatura de informàtica vaig poder aprendre coses bàsiques com es el word, excel...però mai entravem a llocs de interès educatiu o utilitzavem ferramentes destinades aprendre més o complementar algún contingut.
Tot el que he après ha sigut fora de l'escola, buscant aquelles ferramentes que me ajuadaren alguna tasca escolar. Ara a la universitat he pogut aprèndre i extendre més el meu coneixements tecnològics que seràn molt útils per al meu futur com a docent."

No hay comentarios:

Publicar un comentario